U wilt een cafetariaplan introduceren of uitbreiden met digital devices?

Een cafetariaplan omdat flexibele verloning werkt!

In de war for talent en in het kader van personeelsretentie zijn flexible income plans (FIP) populairder dan ooit. Bij zo’n cafetariaplan mogen medewerkers een deel van hun salaris of bonuspakket naar wens besteden aan bepaalde extralegale voordelen. Extra vakantiedagen, bijkomende verzekeringen, pensioensparen, bedrijfswagens, enz… zijn populaire keuzes. Aantrekkelijke Apple hardware zoals iPad, iPhone, AppleTV en MacBook in uw flexibel verloningssysteem opnemen, is ook zeker een aanrader.

 
“Op zoek naar extra motivatie voor de werknemer en verlaagde kosten voor uw organisatie ? Opteer voor een Cafetaria plan.”
Marc Nagelmackers
Sales Specialist Mobility Econocom Belux
 
"Flex Reward is het antwoord om IOS devices aan jullie gebruikers te kunnen en mogen aanbieden voor privé-gebruik."
Marc Nagelmackers
Sales Specialist Mobility Econocom Belux

Bij Econocom maken we flexibel verlonen met hardware bijzonder eenvoudig. We adviseren u bij de device keuzes, zetten een maatwerk online bestelplatform klaar en behartigen ook de administratieve en logistieke processen van uw cafetariaplan om uw HR-afdeling zoveel mogelijk te ontlasten.

Hoe gemakkelijk we het u precies maken

  1. advies bij implementatie of optimalisatie van een cafetariaplan
    We assisteren uw HR-afdeling bij de volledige implementatie van het cafetariaplan. We anticiperen op diverse scenario’s en werken samen “Wat Als” procedures uit. Wat gebeurt er bij verlies, diefstal en end-of-life, wat bij late instroom of ontslag, enz… We denken daarbij ook aan de bijhorende interne communicatie.
  2. strategisch aankoopadvies voor de device keuze
    Samen met u selecteren we Apple devices, overige hardware en accessoires die geschikt zijn voor opname in het cafetariaplan.
  3. eenvoudig bestellen via online catalogus
    We stellen een op maat gemaakte catalogus samen en zetten een gebruiksvriendelijk online bestelplatform klaar. Elke medewerker ontvangt hiervoor een persoonlijke login met beperkte toegang tot zijn of haar dossier. HR of IT -verantwoordelijken met administrator rechten kunnen ook overzichten en historische bestelgegevens raadplegen. Voor device keuzes die het beschikbare budget overschrijden, is een online betaalmodule mogelijk zodat de medewerker in kwestie het saldo via eigen bijdrage kan voldoen.
  4. Logistiek & Asset Lifecycle Management
    We zorgen voor een volledige administratieve en logistieke afhandeling van de bestellingen. Ook break, repair & fix, retourzendingen en garantiedossiers handelen we af. Volledig Asset Lifecycle Management dus volgens de maatwerk afspraken die we met u gemaakt hebben.

Conclusie?

Met Econocom heeft u een SPOC-partner voor uw cafetariaplan met Apple hardware. Uw interne IT, HR en procurement afdeling genieten bovendien volledige ondersteuning zodat ze zich op hun kerntaken kunnen focussen. Hetzelfde geldt voor Choose Your Own Device (CYOD) oplossingen, want ook daarbij kunnen we u perfect ondersteunen.

Geeft u binnenkort ook meer purchasing power aan uw medewerkers?

Hoe snel en efficiënt we een cafetariaplan opstarten of optimaliseren? We leggen het u haarfijn uit tijdens een kennismakend gesprek.

METEEN AFSPREKEN?

+3227908111