Hulp nodig? Onze Servicedesk en Professional Services staan klaar 

Elke organisatie heeft nood aan betrouwbare ondersteuning die snel klaarstaat en nog sneller problemen oplost. Econocom heeft een waaier aan oplossingen om jouw organisatie op de best mogelijke manier te ondersteunen. Ons Professional Services-team bestaat volledig uit gecertificeerde medewerkers om jou bij te staan voor Apple-gerelateerde problemen of voor oplossingen van onze partners, zoals bijvoorbeeld Jamf. 

Servicedesk & Professional Services

Apple hardware-ondersteuning 

Dit omvat reparaties binnen en buiten de garantieperiode, en “pay as you go” beheerde reparatieplannen waarbij wij uw apparatuur kunnen ophalen, repareren en gerepareerd terugsturen binnen de overeengekomen SLA’s. Naast onze eigen EcoCare-producten bieden we ook de AppleCare-producten aan. 

Servicedesk & Professional Services

Eindgebruikersondersteuning 

Omdat Apple zelf de hele oplossing ontwikkelt, van hardware en software tot besturingssysteem, biedt AppleCare geïntegreerde ondersteuning en service die je nergens anders vindt. Er zijn helpdesks en ITafdelingen. 

AppleCare Help Desk Supportof je nu iPhone implementeert in je bedrijf of ondersteuning biedt voor Maccomputers binnen je organisatie: AppleCare Help Desk Support biedt ondersteuning en advies vanuit de achterhoede voor je personeel aan het front. Dit abonnement biedt voorrang bij telefonisch contact met ervaren ondersteunings­technici van Apple gedurende 12 uur per dag en 7 dagen per week. Zo kun je je middelen efficiënter inzetten, reactietijden verbeteren en trainingskosten verlagen. Je krijgt een jaar lang dekking voor twee technische contact­personen die jouw organisatie aanwijst. 

Servicedesk & Professional Services

IT-ondersteuning 

De ondersteuning voor ITmedewerkers die je nodig hebt bij de implementatie van macOS, iPadOS, tvOS of iOS binnen je organisatie. De diensten van Econocom en AppleCare OS Support bieden ondersteuning via telefoon en email voor problemen bij integratie, migratie en device management. 

SupportCard

Voor de organisaties die bugettaire zekerheid zoeken, bieden we de mogelijkheid om te werken met een SupportCard. Met een SupportCard koop je vooraf een budget aan dat 12 maanden geldig is. Omdat je op voorhand een budget aanschaft, hanteren we een tarief gebaseerd op elke gestarte 15 minuten voor remote ondersteuning. Onze ondersteuning begint altijd op afstand, en we schakelen over naar on-site ondersteuning indien nodig. Bij on-site ondersteuning brengen we minimaal een halve dag (4 uur) in rekening, samen met de verplaatsingskosten.

Specifieke Voorwaarden voor Support door Econocom

  • Er is geen service level agreement van toepassing voor deze dienstverlening.
  • Econocom behandelt alle aanvragen volgens “first in, first out” principe.
  • Econocoms dienstverlening wordt aangeboden op werkdagen van 9:00 uur ’s morgens tot 17:00 uur ’s avonds.
  • Bij het afsluiten van een ondersteuningsovereenkomst zal je de unieke contactgegevens ontvangen waarop je incidenten kan aanmelden. Enkel incidenten die via die weg aangemeld worden, zullen worden behandeld.
  • Voor ondersteuning ter plaatse zijn specifieke voorwaarden van toepassing waarover je geïnformeerd zal worden indien Econocom van oordeel is dat het (de) aangemelde incident(en) enkel ter plaatse vastgesteld en/of opgelost kunnen worden.
  • Bij het overschrijden van het beschikbare budget in SupportCard zal de overschrijding apart aangerekend worden aan het (de) tarief (tarieven) die op dat moment van toepassing zijn.

Op zoek naar de ultieme all-in-one? 

Apple’s team van experts, schouder aan schouder met jouw team. Dat is AppleCare for Enterprise. Van 24/7 telefonische ondersteuning tot snelle reparaties op locatie: met de persoonlijke hulp van Apple’s experts loopt je ITafdeling op wieltjes. AppleCare for Enterprise is verkrijgbaar in verschillende prijzen gebaseerd op volume, vanaf 1.000 en 5.000 gedekte devices. 

Maak een afspraak